Тәжірибелік маркетинг: оқу құралы.

Тәжірибелік маркетинг: оқу құралы.
Код товара:
00000004152
Автор:
Год издания:
Язык:
казахский
Обложка:
мягкий
Кол-во страниц:
252 стр.
Формат:
А5
Есть в наличии:
Да
Вес:
0.25
Полистать...

Цена: 2420 тенге

Описание
Оқу құралда нарықтағы әртүрлі кәсіпорындардың маркетингтік қызметіне талдау жасалып, маркетингтік шаралардың сипаттамасы қарастырылып, маркетингтік талдаулар түрлері мен өнімді өткізу мәселелеріне назар аударылған. Бірінші бөлімде тәжірибелік маркетингтің теориялық аспектілері, ұғымдары мен мазмұны, тәжірибелік маркетингті ұйымдастыру және басқару, тәжірибелік маркетингтегі ақпарттар жүйесі қарастырған. Екінші бөлімде маркетингті жоспарлау және бақылау, маркетингтік стратегиялық жоспарлау, тәжірибелік маркетинг стратегиясы қамтылған. Үшінші бөлімде тәжірибелік маркетингтік талдау, маркетингтік зерттеулер, кәсіпорындағы маркетингтік қызметтер сипатталған. Төртінші бөлімде тәжірибелік маркетингтегі өнім саясаты, өнімді және бағдарламаны талдау маркетингтік шешім қабылдаудың негізі ретінде, сапа, халықаралық стандарттар туралы деректер келтірген.
С этой книгой покупают