Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында қызмет көрсетуді ұйымдастыру

Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында қызмет көрсетуді ұйымдастыру
Код товара:
Автор:
Год издания:
Язык:
казахский
Обложка:
твердая
Кол-во страниц:
272 стр.
Формат:
А5
Есть в наличии:
Да
Вес:

Цена: 8550 тенге

Описание
Бұл оқулық Қазақстанда алғашқы рет басылып отыр. Бұл оқулық техникалық және кәсіптік білім беру колледждеріне аса қажет оқулықтардың бірі. Бұл оқулықта мейрамханалар, кафелер, және т.б. қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындары саласының түрі, типтері мен класстары және сауда бөлмелерінде қызмет көрсетуді ұйымдастыру үрдісі жазылған. Тағамдар мен сусындарды ұсынудың негізгі әдістері және оларды тұтыну мәдениеті қамтылған. Мейрамханаларда тұтынушыларға күнделікті қызмет көрсету және банкеттер мен қабылдауларға қызмет көрсету формалары мен әдістері көрсетілген. Мейрамхана, бар, дәмханаларда сондай-ақ қонақ үй мейрамхана шаруашылықтарында қызмет көрсету үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктері де қамтылған. Мәдени, әлеуметтік шараларға қатысушыларға, шет ел қонақтарына, көліктерде және т.б. қызмет көрсетудің негізгі ережелері мен талаптары берілген. Осы оқулықта кез келген қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында қызмет көрсететін заманауи маманға қажетті, қызмет көрсету техникалары мен дағдылары жазылған. Оқулықта қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының сипаттамасы, мәзір, залды қызмет көрсетуге дайындау, тұтынушыларды қарсы алу тәртіптері мен әдістер қамтылған. Бұл оқулықты техникалық және кәсіптік білім беру колледждерінен басқа, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының қызметкерлеріне және жоғарғы оқу орындарына ұсынуға кеңес береміз.

Этот учебник издается в Казахстане впервые. Он крайне необходим для студентов колледжей технического и профессионального образования. В этом учебнике раскрыта сущность организации процесса обслуживания в учреждениях ресторанного хозяйства разных типов и классов. Дана характеристика материально-технической базы, как необходимой предпосылки организации процесса обслуживания. Освещены основные правила подачи блюд и напитков, культуры их потребления. Охарактеризованы методы и формы обслуживания потребителей, используемых в учреждениях ресторанного хозяйства как повседневно, так и при проведении банкетов и приемов, при создании условий для развлечений и отдыха. Раскрыты особенности организации процесса обслуживания в ресторанах, барах, кафе, в заведениях ресторанного хозяйства при гостиницах. Определены основные правила и требования при обслуживании участников культурных, общественных мероприятий, иностранных туристов, пассажиров на транспорте и т.д. В этой книге описываются различные техники и навыки, которыми должен владеть современный профессионал, работающий в любых типах предприятий общественного питания. Дается характеристика предприятий общественного питания, меню, подготовка залов к обслуживанию, правила и порядок приема посетителей.
Книга рекомендована не только для колледжей технического и профессионального образования, но и для работников предприятия общественного питания.

С этой книгой покупают